Yenibirannee 1garipanne bence tabiki yapilmali. Ilk gebeligimde 2 doz oldum simdi 2. Gebeligim 3. Dozunu oldum. 20. Haftadan itibaren yapiliyor
Nurr_22_22 1garipanne doktorunuzun önerdiği şeylerde tereddüt etmeyin ben 4 doz oldum yarari var zararı yoktur
Damla 1garipanne bence yapılmalı hele ki yakın zamanda yaptırmadıysanız mutlaka yapılmalı ben sadece ameliyat felan olursa diye düşünmüyorum bu durumu ev kazaları da olabilir enfeksiyon da bebeğe çok zararlı bu yüzden Bi koruyucu gerekiyor bence
DevraNR1119 1garipanne biraz gecikti bizimki ben bugün 2. Aşıyı oldum 20 ve 25 haftaları arasi yapılıyor aşı olmadığı için benim biraz geç oldu
Efulii Nurr_22_22 yarari var zarari yoksa neden toplatıldı onca aşı? Gecen yıl toplatıldı mesela sıkıntılı oldugu için bana o yüzden guven vermiyor artik
mylifeAslan Ben 25+5 bugün gittim yaptırdım hala kolum da ağrıyo nedense, bir ay sonra tekrar gideceğim.
mnli 1garipanne kesinlikle yapılmalı nerde ne şartlarda doğuracağımızı bilmiyoruz allah korusun deprem felaketinde bunu gördük zaten aşılar oraya yönlendirildiği için biz günlerce aşı bekledik ne zaman yapılmalı ebe 18. Hafta demişti doktorum 20 yi bekle dedi aşı olmadığı için 24 te yaptırabildim
neanladinyurdagull 1garipanne 2020 de ilk gebeliğimde 2 doz oldum şimdi 4 aylık hamileyim hemsirem bu gebelikte gerek yok 2020 aşısı seni koruyor dedi
Leylaaa68 Ben bugün oldum 33+4 üz 35.haftaya kadar yapılıyor dedi doktorum tek doz oldum eczaneden alıp yaptık