Kızlar dün sabah 19 haziran saat 9.19 da kızım sezaryen doğum ile dünyaya geldi. Saat 10da da ben odamdaydım. Sezaryenden ve spinalden korkan biri olarak söylüyorum ki korkulacak hiçbir şey yokmuş. 🌸 siz pozitif düşünüp sakin olursanız gerçekten her şey çok kolay ve güzel oluyor inanın. Ve ben panik atak hastasıyım ilaç kullanıp hamilelikte bıraktım ona rağmen hep derin nefesler alıp bebeğimin minik ellerini, kokusunu merak ederek o anlara konsantre olarak geçirdim her bir dakikamı. İlk doğduğu anı ve sesini duyunca her şeyi unutuyorsunuz 😍 tabii sezaryenden sonra ilk 24 saat biraz ağrılı ve yanmalı geçiyor ama sonrasında kendinizi sıcak tutup yemene içmenize dikkat ederseniz hemencecik toplanıyorsunuz. Benim bir tek gaz sancım bi tık sorunlu geçti onu da kendimi sıcak tutarak atlattım. Kesinlikle tavsiyem kendinizi sıcak tutun kalın kalın giyinin, sıcak su torbasıyla kanka olun ve çift çorap ya da kalın çorap giyin yazın ortası bile olsa :) siz neyi düşünürseniz o sizi bi şekilde bulur o yüzden hep pozitif daima pozitif❤️🫠 merak ettiğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz💗