Benim de öyle. Günde en az 2 kez değiştiriyorum ama çoğu zaman 3 oluyor o sayı. Doğum yaklaştıkça daha da artar demişti doktorum, gerçekten artıyor. Bazen tayt giydiysem tayta çıktığı bile oluyor.
Kadın doğumcum günlük ped ya da peçete kullanma dedi. Günlük ped hava almasını engelliyor, daha çok koku yapar, bir de florayı cidden bozuyor. Daha çok akıntıya neden oluyor. Tuvalet kağıtlarında, peçetelerde ağartıcı kimyasallar kullanıldığı için onları da kullanma dedi. Kimyasal olarak zararlılar sonuçta.
%100 pamuklu iç çamaşırlarını kirli sepetinde biriktirip çamaşır sodası + deterjan kullanarak 60 derecede yıkıyorum. Üstüne kurutma makinesine atıyorum. (Makine yoksa ütü de kullanan var)
Kendi doktorumun tavsiyesiydi bunlar.