Fatmakaya158 canim ,adresi sanki normal Turkiye den birine adres yaziyormus gibi yaz ,ama dikkat et ingilizce klavye ile yaz mesela ingilizcede buyuk i olmaz ç,ş gibi harfler de yok .sen ingilizce klavyeni ac o sekilde yaz ne yaziyorsan direk kabul eder.bende mesela telefonum ingilizce oldugu icin ingilizce klavye kullaniyorum hic zorluk cekmedim bugune kadar