Detaylı bilgisi olan var mı arkadaşlar doğumum orda olucakta gebe okulu sayfasında doktorun konuşmasına denk geldim ağrısız doğum vs diyordu epidural doğum oluyor mu hastenede yoksa olması için ekstra bişey yapmamız mı gerekiyor gebe okuluna kayıtlı değilim çünkü acaba bitek kayıtlı olanlara mı özel merak ettim şimdi