Kızlar 10+3 reyim bugün kontrole gittim karından usgde doktor yoğun gazın var göremiyorum dedi. Cihaz biraz eskiydi ama vajinal muayeneden hemen göründü gayet iyiydi. Karından görünmemesi normal bişey mi ? Bebek büyük olunca ben biraz görülmemesinden dolayı tedirgin oldum.