Busemya Kızlar protein kaçagım 42,0 cıktı devlette bazı tahlıller yaptırdım ama daha dr uma gosteremedım
Eih92 Busemya tansiyonunu takip et muhtemelen 24 saatlik idrar toplarlar az bir vaktin kalmış korkma tansiyonunu takip et ama
Usakli64 O test tekrar tekrar yapiliyor ve takip edilmeye baslaniyorsunuz. Sabah aksam tansiyon olcturmeniz de istenecektir protein kacagi netlesirse..
Busemya Eih92 protein kaçagı var ama dıger istedigi tahlıller gayet normal tek basına protein kaçagı ne olur ki
Zynpemrh Busemya canımm Suan nasılsın bendede tansiyon yok ama protein kaçağı var bugün öğrendim siz ne durumdasınız
Esenn Zynpemrh Bende seninle aynı durumdayım. 32.haftada ortaya cıktı tansıyon sıkıntım yok ama idrarda protein cıktı suan 35 olduk. Dr tek basına bişey ifade etmez Sadece 1 hafta erken alırız dedi. 37 haftamda gelicek inş kızım
Zynpemrh Ben Suan 35+3 deyim bakalım sağlıkla gelir inşallah devamlı kontrolde olmak gerekiyor heralde
Gl-SeherDvLcuSar Benim dün idrar testimde çıktı protein bu sabah tekrar çağırdı gittim gene idrar verdim bugün de negatif çıktı cuma tekrar çağırdı ve tansiyon takibi istedi biraz yüksek seyrediyor tansiyonum erken doğum riskine karşıda bebek için ciğer geliştirici iğne verdi
NamelessWarrior Kuzum benimde protein kaçağım var, hamilelikten önce de vardı. Hemde daha 21. Haftamdayım tansiyon şimdilik normal ama korkuyorum bende gebelik zehirlenmesine sebep oluyomuş😓
Sumeyye123 Allah yardıncın olsun canım keşke bende o haftalara gelebilsem ben zaten böbrek hastasıyım korkyem o yuzden proten kacagm cıkıyo 😔