Ftm_22 Kızlar bende kist var aynı zamanda pcos doktoruma soğan suyunu kaynatim içsem sıkıntı olur mu dedim bu arada çocukta istiyorum doktorum öyle bir kızdı ki asla dedi öyle saçma sapan şeyler yapma dedi sizce cidden öyle mi
Tugraseda Ftm_22 eğer ilaç tedavisi alıyosanız bitkisel bişe uygulamayın etkisini azaltıyo. Aynı şey değil tabi ama şöyle örnek verebilirim kayınpederm kemoterapi alıyodu ve biz siyah turp kürünün cok etkili olduğunu duymustuk doktora sorduğumuzda bizim tedavilerimiz bitmeden böyle seyler yapmayın etkisini azaltıyo demişti kesinlikle izin vermemişti
_nigarr24_ Ftm_22 tabiki izin vermezler,yazdıkları reçete ilaçları onlara para kazandırıyor çünkü😆Her hastanın aldığı ilaçtan % kazançları oluyor.
Ftm_22 Ftm_22 evet ilaç kullanıyorum ama çokta fayda verdiği söylenemez 6 aydır kist eritmek için ilaç verdi milim milim eriyor ya çocukta yapamıyoruz bu süreçte doğum kontrol hapı verdiği için bende süreci hızlandırmak istiyorum
Agg0207 Ftm_22 doktora katılıyorum bilincsizce içilen şeyler faydadan çok zarar yapıyor benim arkadasmda içti süt hormonunu yükseltmiş bilmeden sonrada onun için ugrastilar düşürmek için
Ftm_22 _nigarr24_ artık öyle düşüncelere kapılıyorum bende yani burda kaç kişi yazmış faydası var diye
Nsrn1 Agg0207 şu an sütümün artması için ihtiyacım olan şey bu, prolaktini yükseltmek 😄 ne yemiş içmiş de yüksekmiş bana da söyleyin lütfen 😄
Ftm_22 _nigarr24_ ay Allahım inşallah ya bu ay ilacı biraktim tedaviyede ara verdim 2 ay kafar evde denicem artık
Yesimmm93 Ftm_22 bende de pcos vardı doktor çok zor hamile kalirsın uzun süre tedavı görmen lazım dedi hayıt tohumu kullandım 4 ay sonra hamile kaldık canım .
littlemermaid Kist için ilaç tedavisi falan olmadım 14 gün sabah akşam soğan suyu 1 ay sonra kist kaybolmuştu tavsiye ediyorum. Tabii ilaçla kullanımı hakkında asla bir şey diyemeyeceğim.
Yesimmm93 Ftm_22 çok uzun zaman oldu ama yanlış hatırlamıyorsam günde 3 kez demledım 1 er bardak içtim ama öğüterek ,hanı öğütücü var ya onunla çektirerek kullandım ,sıcakken çok iyi içilmiyor ılık iç o yüzden ve düzenli iç
_nigarr24_ Ftm_22 soğan suyu ve ceviz suyu kadının üreme organlarını temizliyor. Yani hamile kalmaya engel ne varsa temizliyor. Annemde miyom vardı,aslında soğan suyunu onun için içmişti ama hamile kaldı. Hamileliğin 4. ayında ameliyatla aldılar miyomu.
Babyy001 Ftm_22 ben kendi doktoruma sormuştum bunu sürekli söylüyorlardı bir gün içtim sadece tekrar başlayacam gebelik yoksa doktorum gebeliğin olmadığından emin ol ilaçlarla aynı anda kullanma dedi bence ilaçların bitince dene denemedim deme dedi
Rrabia00 4 cm lik cikolata kistim vardı gecikmenin 3.gunu ogrenmistim asiri sancim vardı soğan suyu adet sökmesi icin 2 kere falan ictim. Regl bitimi sonuc gostermek icin doktora gittigimde kistin olmadigini regl ile atmis olabilecegimi soyledi. Sonradan ogrendim ama bazen patlatiyormus riskli olabilir. Bu arada asiri sanciliydi kanamamin oldugu zaman denersen aklinda bulunsun