Pinarlina19 29-6 hamileyim Boğaz’larım şiş grip olcak gibiyim daha önceden kalan doktor diş için vermişti antibiyotik var kullansam bişey olur mu ki doktora mı sormam lazım
Papatyam17 Pinarlina19 bence kesinlikle doktoruna danışmalısınız mesela ben geçen grip oldum doktorum bana sadece parol ve burun spreyi kullanabilecegimi söylemisti
Cigdemeksi Pinarlina19 Pınar hanım doktor kontrolünde içmenizi öneriyorum fakat gebelikte en güvenli antibiyotik Amoklavin Bid 1000 mg dediğim gibi doktorunuza danışarak kullanınız geçmiş olsun 💐
Gizzgzz Pinarlina19 doktora sormadan antibiyotik kullanılmaz canım zaten gerekirse gebeliğin de göz önünde bulundurarak yazar sana
Allahkahretmesin1 Pinarlina19 ağrı kesici bile paroldan başkası içilmiyorken sizin doktora bile danışmadan antibiyotik içmeyi düşünmeniz şaşırtıcı
acakir Merhaba, ben de iki kez dis cektirdim ve augmantin kullandim ancak doktora kesinlikle sormak lazim ben kirk kere teyit alarak ictim :)
Pinarlina19 Gizzgzz diş için yazmışlardı 1 hafta önce ⅔ tane içtim geçti zaten devam etsem bişey olur mu ki diye merak etmiştim 😇
Pinarlina19 Allahkahretmesin1 bu neyin kafası ablacım 😂 ben çocuğa zarar vermek istesem yazmam bile keyfim daha önemli der içerim. İlaç verilmiş bi ilaç zaten kullan diye bitirmedim bilerek bu yüzden danıştım
Nazli_cvk55 Pinarlina19 diş için yazılan antibiyotiğı grip tedavisi için içme fikri neyin kafası ilginç 🧐
Allahkahretmesin1 Pinarlina19 bu neyin kafası ablacım Bu soruyu sorman gereken kişi kendin olmalısın bence diş için verilen antibiyotiği grip için kullanmayı düşünmen de tam olarak neyin kafası olduğunu gösteriyor zaten cşepöfeşçfşeöf
Wolf1 Pinarlina19 ilaci sana kafana gore zamanlar da ic diye vermiyolar heralde😄 al bunu neren agrirsa o zaman ic diye verdiyse ic yani hem soru sorup hem bide insanlarla alay eder gibi cvp vermeyin yani
Pinarlina19 Nazli_cvk55 harbiden değişiksiniz 😂 dişe verilen de boğaz enfeksiyona verilen de aynı antibiyotik zaten hangi çağdasınız
Yesimmm93 Pinarlina19 ben ceftinex ve largopen kullandım boğaz agrısı için canım cunku crp yukselmişti .Senınde crp yüksekse kullandırır doktor yoksa ballı limonlu suyla ilerde etmek zorunda kalırsın birde C vitamını yazmıştı bana doktor
sselinn Pinarlina19 kesinlikle doktorunuza sormadan içmeyin. Parol dışında hiç bir ilacı sormadan içmeyin. Hatta çoğu bitki çayının bile hamilelikte tüketilmemesi gerekiyor. Bitkisel şeyleri bile araştırmadan tüketmeyin
Pinarlina19 Allahkahretmesin1 tatlım hangi çağdasın ? Doktora gittiğin de bi sor olur mu diş için verilen ile boğaz enfeksiyonuna verilen aynı zaten çağ atlarsın sor bi 😂
NewMom__ Pinarlina19 kız litre litre limon içsen antibiyotikten gördüğün zararı yine görmezsin. Antibiyotik gebelik olmasa bile çok zararlı. Kesinlikle içmemelisin.
Yesimmm93 Pinarlina19 yok canım bir zararı ballı limon yap iç veya nane limon bal iç .İnş çok ilerlemeden atlatırsın geçmiş olsun
Allahkahretmesin1 Pinarlina19 çağ atlaması gereken sensin hayatım aynı olduğu için her durumda farklı ilaç yazılıyor zaten değil mi ay gece gece şaka mısın ya 😂😂
Pinarlina19 NewMom__ doktor verdi zaten kendi kafama göre kullanmıyorum beni herkes yanlış anladı diş için yazdılar apse patlayınca hepsini kullanmadım bıraktım devam etsem boğz ağrım geçer mi demek istedim 😂
NewMom__ Pinarlina19 Doktor verince zararlı olmuyor mu ben sizi yanlış anlamadım kafanıza göre kullanıyorsunuz da demedim limonun zararı olduğunu düşündüğünüz için bunu belirttim. Antibiyotik doktor da verse zararlı malesef gebe olmayana bile