Gamze_cnky fizikcianne Gamze , afedersin istediğin postu , istediğin kadar açabilirsin ama sabah aynı postu açmıştın , 30a yakın kişi cevap verdik , sen yanıt bile yazmadın ? Yine aynı soruyu sormuşsun.
fizikcianne Gamze_cnky istediğim kadar açabilirim kime ne ? Gelipte postun altına bunu yazıyorsun. Biraz düşünseydin neden aynı post diye Akşam daha çok kişiye ulaşabileceğini anlardın. Umarım içindeki merakı bastırmıştır.
Gamze_cnky fizikcianne iyi de gündüz ben de size cevap yazdım , yaklaşık 30 kişi cevap yazdık, siz de cevap yazıp teşekkür etme zahmetinde bulunmadan yeni post açmışsınız.
fizikcianne Gamze_cnky insanların hayatına bu kadar müdahale etmeyin naçizane tavsiyem. Soğutursunuz.
Gamze_cnky fizikcianne peki , benim de naçizane tavsiyem, size sözlü ya da yazılı cevap veren insanlara teşekkür etme nezaketinde bulunmanız, soğutmazsınız.
beyzzsenturkk Gamze_cnky haklısınız ben detaylı anlatmısım cogu kisi öneride bulunmus aynı seyi papağan gibi tekrarlamak sadece zaman kaybı ne kadar bir cevap bekliyorsunuz kaç insanın daha size detaylı anlatması lazım tatmin olmanız icin
Gamze_cnky beyzzsenturkk dimi? Herkes foto yüklemiş , detaylı anlatmış , kimseye cevap yazmamış , yeniden post atmış. Neden böyle yapıyorsunuz dediğimizde de atarlanıyor.. insanlar garip vallahi.