Sibelteacher Merhaba hanımlar ikiz bebek bekliyorum bebek arabası için çok kararsızız tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi acaba ? Prego alt üst modeli var İbiza bir de chicco nun yan yana olanı siz hangisini önerirsiniz
rabiaozcans Sibelteacher prego görümcem kullanıyor çok güzel sürüşü ve dar alan kapladığı için daha rahat ediyor ama bebekleri koyduğunuzda altta olanı göremiyorsunuz🥹
ReyyanVera68 Sibelteacher merhaba ben prego ibizanın teklisini kullandım çok hantal şimdi ikiz arabası bakıyoruz kızım küçük Bebiş yolda prego çok kaliteli ama tam bir ömür törpüsü hafif bir şey arıyorum bende