Nerfemm Sevcanmaysa benim doktorum açici olmadığı sürece boyatabilirsin dedi beyazım cok. Ben gratisten bitkisel boya ile boyadim 3 sefer doguma giderken boyayacam bide
nefessmommm Sevcanmaysa organik saç boyası ile doktorum izin verdi bende boyayacağım canım ama yine de kendi doktoruan danışmanı tavsiye ederim