berjerdekikaolikalev Kızlar 5 haftalık hamileyim ama lekelenmelerim mevcut Hamileliğimi ilk öğrendiğim zaman keseyi görmediğimiz için dr sadece yatmamı istedi. Geçen hafta keseyi gördük progestan verdi herşeyin şuan için normal göründüğünü söyledi rahmin tepesine yerleştiğini ve hatta besleyen bi yapı varmış onu bile görüd herşey yolunda dedi. Lekelenmeye gelince iki gün yoksa bile diğer gün az geliyor. Başınıza geldi mi böyle hiç. Doktoruma göre şuan bir sorun yok ve bir pedi doldurmayıp kan kırmızı gelmediği sürece düşürüyorsun diyemeyiz dedi
Melegimmmmmm berjerdekikaolikalev 3 haftalikken bebegimi ogrendim 4 haftalikken bendede oldu once kirmizi leke geldi sonra kahverengi doktoruma gittim progestan verdi yattim yerlesme kanamasismis ama genede yatmak iyi oluyomus 2 gun gectikten sonra kanam dewam ederse ozaman tehlikeli oluyomus
Kumral60 berjerdekikaolikalev canim yolk saci olusmus anladigim kadari ile suan yapman gereken ayaga kalkamdan gerekmedikce dinlenmek ayaginin altina yastik koy progestan hapini sabah aksam duzenli sekilde alman eger kirmiziya donerse ama pembemsi bile olsa direk doktora gitmelisin.
Leydileyla Progestan verdi mi, 4+6 iken bi kez leke gelmişti benden de Progestan kullanıyorum çok şükür daha da gelmedi
berjerdekikaolikalev Leydileyla evet kullanıyorum. Bi kaç gğn gelmese diğer gün geliyor ama peçeteye silince..
berjerdekikaolikalev Melegimmmmmm öğrendiğimden beri her hafta doktordayım geçtiğimiz pazartesi doktordaydım herşey tolunda gözüküyor dedi.
berjerdekikaolikalev Kumral60 pembemsi durum şuan yine kahverengiye döndü yani ilaçları ı düzenli alıyorum hee hafta doktordayım zaten inşallah bir sorun olmadan şu dönemleri atlatmak nasib olur🙏🏻
Melegimmmmmm berjerdekikaolikalev ayni durumu yasamisiz ne kadar cok yattin o kadar iyi ben ew isi falan hic bisey yapmamistim hep yatmistim sende öle yap bebegin tutunmasi icin bu donem cok onemli
Kumral60 berjerdekikaolikalev insallah canim bende yasadim kalkmadan yattim hep ilacla kurtuldum guzel haberlerini verirsin bizede.
Simos44 berjerdekikaolikalev canım bir çok insanda oluyor bu tarz lekelenme ilk üç ay kalbini ferah tut sabırla bekle doktor yapılacak olanı yapmış. Sen stres yapma bir çok kişide oluyor özellikle ilk gebelikse aşırı kanama ağrı olmadıkça üzülme
berjerdekikaolikalev Kumral60 inşallah Rabbim bir daha göstermesin . İnşallah güzel haberlerimi buradan paylaşmak nasib olur veren de alanda Allah daha başka diyecek birşey yok.. çok teşekkürler
berjerdekikaolikalev Selinraul Rabbim hayırla kucağıma almayı nasib etsin de kız erkek giç farketmez 😊🙏🏻
berjerdekikaolikalev [bilinmeyen] çok teşekkür ederim 🙏🏻 Gerçekten mi evlendikten sonra soyadımdan biraz çektim çol duyulmadığı için anlamayanlar Zeybek diye anlayanlar oldu şimdi hem isim hem soyisim aynı olan biriyle karşılaşmak şaşırttı doğrusu 😊
berjerdekikaolikalev Numberone bende şuan lekelenme çok ayakta kalırsam da sadece peçeteye gelen pembe akıntıdan biraz daha sulu bişey görüyorum. Ama doktorum kese de rahimde ters birşey olmadığını söyledi. İnşallah sağlıcakla kucağımıza alırız yavrularımızı..
Ezgim Benimde 6 haftada başlayıp bir hafta sürmüştü lekelenmem muayenede her hangi bir problem çıkmamıştı doktor normal dedi her hangi birseyde kullanmamistim..
berjerdekikaolikalev Ezgim İnşallah bir daha böyle bir sorunla karşılaşmazsınız. Rahim büyürken de bu tarz kanamalar olabiliyormuş, sizin bebişiniz büyüyor diye sanırım gördünüz. Rabbim sağlıkşa kucağınıza almayl nasib etsin 🙋🏼♀️😊🙏🏻
Cansu34 berjerdekikaolikalev Canım bunu yazarken kaç haftalık hamileydin Bende de aynı durum var da :(
berjerdekikaolikalev [bilinmeyen] Doğrudur her alanda yaşayabiliyoruz 🙋🏼♀️ Ben aslen Kırım Türklerindenim 😊 ama doğma büyüme istanbulluyuz😊 sen nerelisin 😊
Ezgim berjerdekikaolikalev teşekkür ederim biz doğduk tam iki aylık olduk darısı diğer gebelerin başına sağlıkla sıhhatle bebislerini kucaklarina alsınlar ins🙏🙏🙏
berjerdekikaolikalev [bilinmeyen] benim eşim gümüşhaneli yakınız ordan bende çook sevindim gerçekten 🙋🏼♀️😊