Fmom benimde 13 haftalikken sabah kalktigimda camasirimda leke vardi. Doktorum acile gel dedi baktılar ultrasonla. Kalp atımı falan normal dedi leke devam ettiği için Progestan fitil kullandım 10 gün. Düzeldi cok sukur. Yerleşme kanamasiymis siz de bi görünün doktorunuza isterseniz içiniz rahat etsin. Geçmiş olsun