Ben de aynı senin gibiydim kesinlikle. 6 ay denedik gebe kalmayı o 6 ayda 3 kere falan regl oldum. Bana yarayan Hayıt tohumu çayı oldu ama. Hem adet oldum, hem gününde yumurtladım hem de gebe kaldım. Düzenli kullandım 2 ayda falan düzenledi iyi geldi. Doğumdan sonra da kullanmayı düşünüyorum düzenli çünkü aşırı şifalı bir şey, pcos olan tüm herkese şiddetle tavsiye ediyorum.