Bahar03_ Kizlar bugun hastaneye gittim 5+4 haftalik hamileyim keseyi goremedi vajinal muane yaptigi halde sonra beta istefi 3316 çıktı betam persembe gunu sabah yeniden gel bakayim dedi bu durumu yasayan varmi acaba Kese ne zaman goruldu
iremkoftercioglu Bahar03_ bende 5+6 da hem kese gördük hemde hafif kalp atışı dinledik ama canım senin değerin güzel bence geç döllenme olmuş biraz bekle ☺️
Emsll Bahar03_ Benim 6+1 de gördü keseyi bu cumada bebeği görmek ve kalp atışını duymak için çağırdı çok zor beklemek
Bahar03_ iremkoftercioglu evet pazartesi gunu 97 cikti 1 haftada baya yukselmis insallah görürüm persembe gunu
Bahar03_ Mucizemibekliyorum_ evet tekrar kan istedi 2 gun somra 7200 çıktı gorundu embriyoyu da bayramdan sonra gorecekmisiz
Slmzrbse 6+4te göründü kalp atışı da o tarihte duyuldu ama farklılık gösterir herkeste canım canını sıkma
A_svgn Bahar03_ benim betam 1404 5 haftalığız suan ama sadece keseyi gördük vajinal yolla 2 hafta sonra tekrar gideceğim gerçekten beklemek zor geliyor 🥹❤️
Aslan39 Tüp bebekle hamıleyız 10gunde beta 916çıktı 12günü çagırdı kese görduk ama kalp atışını 7+2de duyduk doktor 7den sonra demıştı zaten sadece kalp atışı var dıyordu gözüküyordu
dolunayes Bahar03_ rahim duvarına bakti mi kalınlaşma var dedi mi 4+3 vajinal girdum . Karindan gec olabiliyo
glsn19 Bahar03_ benimde kese görünmemisti 5 haftayı geçkin ki kalp atışını bile 6 haftayi gecmisti alttan bakarak duydu ya cihazında sıkıntı var doktorun bence