Ambrossia7 Kızlar yarın suni ile doğumum başlayacak hayırlısıyla inşallah 40+3 oluyoruz açılma vs olmazsa sezaryene dönecek o ayrı ama suniyi çok merak ediyorum tecrübeli anneler bilgilendirebilir misiniz? 🌸
Fatmabltc Allah yardımcın olsun canım bende oğlumu 40+3te suni ile doğurdum zordu ama her zaman sonucunu düşün.