Kızlar vajinamda klitorise yakın bir yerde sivilce gibi bir şey çıkmıştı 2-3 gün önce. Şişlik şeklinde hissettim baktım sivilceye benzer bişeydi önemsemedim geçer diye ama oturamaz hale geldim daha önce de hiç böyle bir şey yaşamadım. Az önce çok afedersiniz lavaboya girdim ve içinden fışkırarak irin ve kan geliyor aynı zamanda çok acıyor. Önce kanamam var sandım elim ayağım birbirine dolaştı şu an. Önemli bişey midir doktora gideyim mi bebeğime bişey olur mu🥺 basit bir sivilceyse ya diye düşünerek hastaneye gitmiyorum ama çok kararsızım, başına gelen oldu mu?