BusrArslan Kızlar merhabalar. 11 haftadayiz bugün doktor kontrolumuz vardı ve kan tahlilde kanımın çok düşük olduğunu söyledi doktor kan takviyesi almam gerektiğini söyledi. Bu durumu yaşayan var mı acaba aranızda.