Se_her İyi aksamlar kızlar bebeğinin cinsiyeti kız olupta en belirgin özelliği neydi önerisi olan varmı
Selinakbas Se_her Valla hiç belirginliği yoktu hep kız dediler yememden bulantimdan falan filan ama icime benim hep oğlan doğuyordu oğlan oldu