babyiscoming_ Kızlar bat 29 haziran olan var mı? Günler geçmek bilmiyor. İnşallah bu ay pozitif olur :))
Ayseeaysee Benim de 29 Haziran üç ay önce dış gebelik geçirdim sol tüpüm alındı bu sefer de sağ tarafımda çok ağrı var göğüslerim şişti halsizlik var inşallah sağlıklı gebeliktir🌸🤲🏻
Ayseeaysee babyiscoming_ Çok sağ olun diğer gebeliğimde de erkenden başlamıştı belirtiler göğüs hassasiyeti özellikle ama test için daha beklicem hayırlısı olsun inşallah
elvangnc Benim 6aylk kalbi durdugu icin kaybetmstm uc aydir deniyoruz gecen hamilelegmdede belirti asiri bel agrisiydi smdide bat 26 asiri. Sirt agrim var bu drfada yarin test yapicam
Ayseeaysee elvangnc Çok geçmiş olsun inşallah bu ay pozitifi görürsünüz 🤲🏻Daha önce olumsuzluklar yaşayınca sonra hep tedirginlik oluyor zaman geçmiyor sanki🥺
elvangnc Ayseeaysee aynen oyle hic isyan etmedm vardir Allahin bir bildigi dedim nezaman hayirli olacaksa insallah ozaman olur hepimzinde🙏🏻
elvangnc Kizlar dort gun var test yapicam demistim yaptim negatif ama sonra farkettm test tarihim skt 02.06.2023 yanilma payi varmidir