GizeemArslaann Kızlar selam. Bugün 10 haftalık olduk ve kasık ağrım normale göre biraz fazla. Belim filan da ağrıyor. Dayanılmayacak bir ağrı değil ama bayadır bu kadar ağrımıyordu. Kasığım geriliyor gibi hissediyorum arada. Bu haftalarda normal mi acaba?