Ilk gebeligim 6 haftalik düşükle sonuçlandı. Ikinciye 7 ay sonra gebe kaldim şuan 31+3 günlüğüz şükür sorun yok. Ilk aylarda resmen psikopat gibiydim her lavaboda kan varmi diye korkudan titriyodum gene düşecek bisey olacak. Sürekli dalip gidiyodum düşüne düşüne 3 aydan sonra rahatladim simdi aklima hic kotu bisey gelmiyo. Ferah tut içini hersey nasip olacagina variyo ne yaparsak yapalim🥰 ekstra tedavi görmedim saglik ocaginda genel kanlarima baktirdim kansizlik varmis demir hapi kullandım 1 ay sonra gebe olduğumu öğrendim. Ilkinde 1 ay sonra gebe kalmistim. Ikinci hemen olmadi 7 ay sonraoldu korkmuştum acaba kurtajda rahmemi zarar vediler die. Kansizlikdan olmamıs demekki değer düzelince kaldım. Tabi herseyden önce zamanini bekliyor hersey nasipten ötesi yok🥰