Arzubarann 20 haftalık hamileyim ve zar zor bebeğin haraketlerini hissediyorum. Ultrasonda çok nadir haraket ediyo çoğu zaman hiç haraket etmiyor. Sebebi nedir kızlar
Fuhrer Arzubarann bu haftalarda normal bende bu sebepten gitmiştim doktora 29. Haftadan sonra uykusuzluk başlıyor bunlar iyi günlerin keyfini çıkar ses etme 😅😅
Elitopatra25 Arzubarann 21+3üm bende sık sık hissetmiyorum arada nadir kıpırdama oluyor ilk gebelikse normaldir inşallah korkma Ben de sordum doktoruma 24 haftaya kadar düzensiz hissedersin dedi sonrasında düzene girer