Merhaba kızlar 36 haftalık gebeyim en son bebegim 3 kg du . Ben 1 numaradan bi paket 88 adet aldim dogum cantasına onu koydum ama bu bitince sizce bidaha 1 numara almama gerek varmi? Çünkü 3 kg üstü dogacak otomatik 2 numara beze tekabül ediyor 2 ile devam ederim dimi sizce uzun zaman? Tecrübesiz olduğum için soruyorum.