Başka doktorlara da gidin bence. Ben hamile olduğumu bilmeden üst üste ağır antibiyotik, alkol ve ağrı kesiciler kullandım. Şehirler arası ev taşıdım ve bütçem kısutlı diye dolap söküp taktım. Deprem atlattım, belediyede haldır haldır yardım kolisi paketledim. Ve genelde pek kendime acımadığım için de hiç dikkat etmedim. Bebeğim aynı sizinki gibi 5,5 haftalıktı hastanelik olup öğrendim varlığını. Birkaç doktora gittim hepsine de yaptıklarımı anlattım. Hanerinizin olmadığı süreçte olanlar sıkıntı olmaz bundan sonra dikkat edin dediler sadece. İçini ferah tut. Bebeğin tutunmayı başarırsa gelmeye de kararlıdır inşallah.