 
Kızlar bu ay ikinci kez çatlatma iğnesi denedim. Geçen ay tutmadı. Bugünde iğnemin 12.günü. Sizce ilaç hala vücutta diye mi böyle çıktı yoksa gebelik olduğu için mi? Geçen ayda 10.günde 12.günde yapmıştım negatifti ve çok su tüketirim normalde o suyla atılmıştır diye düşündüm ama tabii bilemem:(
Ama göğüslerim dokununca acıyordu mesela sporda koşarken de acı oluyordu. Bir de afedersiniz ama beyaz peynir gibi akıntım oldu iki gündür