anneoluyoruuumm16 ilk haftalar çocuk anneden beslenmedigi için kilosunun düşük olması normal 2. Trimesterden sonra sen gör ☺️ ve ballı badem,ceviz,kaju,fındık, fıstık yemeyi sakın eksik etme bunlar çok kilo aldırıyor ve faydasını müthiş görürsün ☺️☺️