Bussekorkmazz 7+6 haftalığız şu an. Kasık ağrım ve akıntım için doktoruma yazdım ve dedi ki kültür yapalım zararsız acı yok vs dedi ama daha önce böyle bişi yaşayan ve yaptıran var mı varsa sonuç nasıldı
sselinn Bussekorkmazz idrar tahlili gibi. İdrar örneği veriyorsunuz. Bende enfeksiyon çıkmıştı. 2 kutu 1000lik antibiyotik kullandım. Önemli baktırmak. Çünkü enfeksiyon varsa hemen tedavi edilmeli.
Bal_1604 Bussekorkmazz evet 2 defa yaptırdı doktor ilkinde enfeksiyon çıkmıştı sonrasında yeniledik testi 😌 korkulucak bişey degil idrar testi
Bussekorkmazz @Gumus25 Vajen de enfeksiyon olup olmadığına bakalım bir test kulak çubuğu gibi bir çubuk ile yapılır acısız bir işlem demişti idrar vs demedi ama
Gumus25 Bussekorkmazz enfeksiyon için yapılıyor sanırım benim başıma gelmedi ama doktorunuz onerdiyse yaptırın bence enfeksiyon önemli bir konu
sselinn Bussekorkmazz evet kullandıktan sonra geçti. Yok çok şükür bebeğe de bir şey olmadı. Bende korkmuştum. Doktorum asıl antibiyotik kullanmazsam sıkıntı olacağını söylemişti.