Cemree995 Kızlar merhaba 5+3 haftalığız . Bugün doktora gittim kesemiz görünüyor bebek görünmüyor siz ne zaman gördünüz bebeğinizi ben daha önce boş gebelik geçirdiğim için biraz korkuyorum
Mekklc Ben de kese için yarın gidicem inşallah götürürüz çok heyecanlıyım 🥹 sizin son regll tarihiniz neydi
Freckles 6+4te gördüm ben de 5+1de sadece keseyi gördüm, 6+4te hem bebeği gördük hem kalbini dinledik