Rabiamasat malesef Türkiye böyle. Birşey diyince de resmen hakaret ediyorlar:) ben her zaman söylüyorum sezeryan doğum şekli değil ameliyattır diye ama kimse anlamak istemiyor. Gerçi onlarda haklı. Çünkü korkuyoruz deseler doktor hemen sezeryan diyor, hatta bahane uydurup sezeryana alan doktor bile çok fazla. Uğraşmak istemiyorlar. Saatlerce gebenin başında durup vakit kaybetmek istemiyorlar. Kesip almak cazip geliyor.