Yasanixxxx Hamileyim kızlar geçen cuma doktora gittim daha çok yeni oldugu icin ultrason da bakmadı bu cuma tekrar gidecem ama kasıklarımdaki agrı rahmime de baskı yapıyor ve hic geçmiyor karnım şiş sert acıyor kanamam yok neden böyle oldu anlamadım.
leila1 Yasanixxxx çok normal nen ilk 1.5 ay regl olacağım sanmıştım çok ağrım olmuştu, yerleştiği için normal demişti doktorum. Ara ara 24. Haftaya kadar ağrıyı yaşadım.
Gkee Yasanixxxx merak etme ilk zamanlar oluyor böyle bir süre sonra gecer rahmin bu yeni sürece alışmaya calışıyor