Benim kızım 13 aylık. Ben de istiyorum. Bizde burda 2 yaşına kadar bebekler için de kreş var,bebeğinizle özel ilgilenen dadılar oluyor. Ama kızım ayakta sallanarak uyuyor ve meme bağımlısı🤦🏻♀️Nasıl yapacağımı bilmiyorum. Eylülde 16 aylık olacak. Bir bebek daha geliyor bugün yarın. Akıl verin ya,nasıl alıştırayım kreş dönemine?