Doğuran annelerimiz ve bilgisi olanlara bir sorum olacak. Gece 4 de ilk sancı girdi ve 14.00 e kadar düzenli 2 saat aralikla devam etti daha sonra 1 saate düştü. 2 gün önce 1 cm açıklık var demişti doktor ( 37+6 bugün ) acaba yakın mıdır doğum nişan veya su gelmedi.