Selo111 özellikle 20li haftalardan sonra insülin salgısı fazlaca yapılır vücutta. O yüzden gebelik şekerinin varlığını tespit etmek için şeker yüklemesi önerlir. Artık yediğimiz içtiğimiz seylerin doğal olmaması herseyin hormonlu ve fabrikasyon olması gebelik şekeri yüzdesini çok artırdı şuan etrafımda o kadar cok duyuyorumki bu durumu. Eskiden bu kadar yaygın değildi ama yapılan araştırmalara görede cok arttığı kanıtlandı. Kiloyu tamam umursamıyalım nede olsa verilir diyip geçelim ama kilonun getirdiği hastalıklar nolcak peki ? Gebelik şekeri, yüksek tansiyon, bebeğin suyunun azalması yada fazla olması bunların baş sebebi kilo. O yüzden biraz fazla titizleniyorum bu kilo konusuyla alakalı. 25+3üm 4 kilo aldım. Korkuyorum çünkü benim baba tarafım olduğu gibi şeker hastası, ve doktorumda bana risk grubundasın dedi