Beriiil Merhaba arkadaşlar bi yakınımın test sonuçları internet uzeri baktığım kadarıyla risk var ama sizin bi bilginiz varsaa bi yorumlaya bilir misiniz
Mrsfly Beriiil yani yüksek gibi ama ense kalınlığı ve burun kemiği de önemli tek başına bu sonuç bişey söylemez. Doktoruyla konuşması gerekiyor.
eylulmihrasmom Beriiil düşük risk çıkmış ense kalınlığı da 1.3 yazıyor o da normal 3 üstü olunca riskli
Mrsfly Beriiil eğer bu orana bakarak söylediyse yüzde 92 demek değil bu 92 de 1 ihtimal olabilir demek. Doktor da ense ve burun kemiğine bakmadan böyle bişey dediyse bence hemen başka bir doktora danışsın yakınınız.
eylulmihrasmom Beriiil 30 ya da 35 yaş üstünü riskli buluyorlar sanırım yani ense kalınlığı en önemlisi diye biliyorum ve o da gayet normal çıkmış
Beriiil Mrsfly yaa başka doktorada gidicek muhtemelen test sonucunu bana atı da ben tecrübeli arkadaslarda baksın diye sizlerinde fikrini almak istedim çok saolun
Beriiil eylulmihrasmom walla başka doktora da yönlendirmisler bakalım ne oluyo bende buraya atım bilgi sahibi olanlar fikir versin diye sizede çok teşekkür ederim saolun
eylulmihrasmom Beriiil rica ederim insallah sağlıcakla kucaklarına alırlar bu testler kesin değil zaten sadece ihtimal belirtiyor down sendromlu deyip de çok sağlıklı doğan bebiş var
Beriiil eylulmihrasmom yaa tabi iki tane çocuğu var bu üçüncü aniden öyle birsey duyunca hem üzüldü hem korktu umarim sadece ihtimaldir eabbim kimseyi evladiyla sınamasın insAllah