Haticebt eylul1809 aynı gün çıktım.. ayağa kalktıktan sonra canınız acısa da bol bol yürüyün ve komposto tüketin, normalde de bir sorununuz yoksa hemen çıkarsınız.. hayırlı doğumlar dilerim
Asfdg eylul1809 ben 4 gün falan çıkamadım doktor ilaç verdi taburcu olurken o bile çok zor etki etki gazımı bile sadece tuvalete gidince çıkarabiliyodm ıkınmaya korkuyodm 14 gün oldu şuan hala 4-5 günde bi zor çıkabiliyorum
Leylagyk eylul1809 ben 4.5 hün çıkamadım ve aprıdan da ölüyordum en son ezaneden bi su aldım onunla çıktım sıkıp makat bölgeme ve çok rahatlamıştım😅🤣
Bet1 eylul1809 aynı gün sezeryandan 4 saat sonra hem gaz hem tuvalete çıktım. Kayısı kompostosu vermişti hastane odaya onu içtim sonra yurudum ve hemen çıktım bir sorun yaşamadım
Leylagyk Masalada ezcaneye sor canım vallaha hatırlamıylrum ismini büyük apdestme çıkamıyorum bi sıvo su varmış ala bilirmyim dersen verirler veyahut doktoruna danıl o yazsın sana ben 10 içnde rahatlamıştım