Merhaba🌸 ben de 37+1 deyim. Normal doğum görünüyor ama benden de iki gündür şeffafımda sümük gibi ama akıntıya benzemeyen daha katı olan şeyler geliyor. Acaba nişan olabilir mi? Senin nasıl gelmişti nişanın? Bu arada benim bebeğimin kilosu da o civarlarda ve kardeşim de kızını daha yeni 2780 gr olarak doğurdu. Hiç korkma önemli olan sağlıklı doğmaları🙏