kubraaksoy İnsaAllah bulursunuz 🤷🏼♀️ Ev sahiplerini de anlıyorum ama %200-300 zam istemek hiç adil değil. Yaşananların sorumlusu biz değiliz..Normalde her yıl 200-250₺ artan kiralar her yıl 3000-4000₺ artar hale geldi. 650.000₺ lik ev suan 3.5 milyon oldu yani hem ordan kar edip hem kiracıyı bu kadar zorlamak sacma..
Gercekten lüks bir yerde oturuyor olsak hadi dicem cıkalım normal bir yere gecelim. Lüks bir yer değil , normal yerlerde zaten 7-8 bin bursada şaka gibi 🤦🏼♀️