Kızlar 30 haftalık hamileyim bebeğimin böbreğinde genişleme var diye kontrole gidiyordum sürekli bi böbreği 9.4 ten 3,6 diğeri 11.2 den 6,6 gerilemiş baya sevindik şimdide su fazlalığı çıktı daha önceki kontrollerdede varmış ee doktorlar bana hiç bundan bahsetmedi dedim normalin çok az üstü ondan bahsetmemişler dedi su fazlalığı neden oluyor şeker testlerim normaldi 2 haftada bir kontrol var hep