semamss Merhaba, 27 haftamdayım ve 2 gündür hareketlerini hissetmiyorum doktora gittim kalp atışı var ama hareket hissetmiyorum. Normaldede sadece geceleri yattığımda hissediyodum veya uzandığımda. Sizde nasıl? Yazarsanız çok sevinirim🥹
tatliheyecanim02 semamss bu haftalarda genelde uyuyorlarmis ben süt ve muz yiyip uzandigimda hareketlerini hissediyorum dene istersen sende
MoonLighty semamss 29. Haftama giriyorum. Bu zamana kadar iyiydi hareketleri ama bende iki gün önce çok çok az hissettim. Çok derinden geliyordu ve azdı. Aynı korkuyu yaşadım. Bu haftalarda oluyor diyor doktorlar. Eğer hiç hissetmiyorsan gün içinde yine de görünmekte fayda var
nefessmommm semamss 25+4 benim de az hissettiğim zamanlar oluyor hatta bazen gün içinde hissetmeyip korkuyorum biraz tatlı birşeyler yeyip uzanıyorum
semamss tatliheyecanim02 ben gün içinde hareket halindeyken hissetmiyorum? Sadece geceleri düz yatarken. Siz hareket halindeyken hissediyor musunuz?
semamss MoonLighty ben gün içinde hareket halindeyken hissetmiyorum? Sadece geceleri düz yatarken. Siz hareket halindeyken hissediyor musunuz?
semamss nefessmommm ben gün içinde hareket halindeyken hissetmiyorum? Sadece geceleri düz yatarken. Siz hareket halindeyken hissediyor musunuz?
nefessmommm semamss yok kuzum hareket halinde bende hissetmiyorum oturunca uzanınca ve gece hissediyorum yakın zamanda inşallah bir sıkıntıda olmazsa hareketleri daha düzenli olur diye düşünüyorum
MoonLighty semamss iki gün önce otururken bile hissetmekte zorlanıyordum. Bir gün sürdü. Sonra düzeldi çok şükür. Belki de pozisyon kaynaklıydı bilemiyorum. Bir kaç gün öyle devam etseydi doktora giderdim heralde
tatliheyecanim02 semamss çalışırken vs günde 1 yada 2 kez hareketini hissediyorum cok sık değil veya yemekten sonra oturduğumda bazen hareket ediyor ama cok sık değil dediğim gibi çoğunlukla akşamları yatarken veya sabahları yatarken oluyor