11+1 haftalık hamileyim ama ultrasonda 12+0 gözüküyor . ilk hamileliğim olduğu için merak ediyorum bilgisi olan var mı ? Sorun oluşturmaz dimi. Cinsiyetide bacak arasına baktım ama boş gözüküyor dedi doktor KIZ ihtimali yüksek sanırım bu durumu yaşayan var mı 🥰 teşekkür ederim ,Allah razı olsun 🌸