Kızlar, 32. Haftaya girdiğimizde ebe, gebe okuluna katılacağımı söyledi. Şimdi 35 im. Bizim ebe değişti, sonrasında yeni ebe arayıp sormadı. Gebe okuluna da gidememiş oldum haliyle. Ben mi ebeyi bulup peşinden koşturacağım ? O kadar istiyordum gebe okuluna gitmek, bilgilenmek ve tecrübesizliğimi gidermek. Şimdi gidemediğimle kaldım 😏 siz kaçıncı haftanızda gitmeye başladınız ? Neler öğrendiniz acaba ? Çok faydalıydı değil mi 😔