Ikizlerin-annesi benim kasıklarımda oluyor hani regli olmadan bi gün önce falan hafiften bi ağrı olur anlarız ya regli olacağımızı o tarz bi ağrı, çok uzun sürmüyor ama yine de bilemedim. Bebekte toplanma gün içinde oluyor ara ara ama doktor o kadarı normal dedi. Eğer devam ederse gidebilirim sizde giderseniz sizde beni bilgilendirirseniz sevinirim