tugbaarya sizin adınıza çok sevindim inşallah bizde evimize geldiği günleri görürüz bizede en az 3 hafta kalır dendi prensesim ağlayarak doğmuş yanlız solunum sıkıntısı var kalp grafisine bakılmış kalpte delik oluyormuş o kapanmamış onun için ilaç başlatmışlar bide akciğerden kalpte giden damar da tansiyon yüksekliği çıkmış bunun için ilaç başlanmış bizim için korkulcak bi durum yok dendi beyin için 1 haftalık olunca bakılcak dendi dün süt verdik geri çıkardı dediler bu sabahta süt verdik kabul etti 2 CC olarak dewam.ediyoruz dediler suanlik görünürde
korkulcak bı sıkıntısı yokmuş çok şükür öğlen 2 akşam 9 da görüş saati suanlik ikisinede gidiyoruz sewiyoruz çok zor bı süreç inşallah bizde kısa zamanda kucağımıza alabiliriiz.