Cicek_1 Kızlar doğumum bayrama denk geliyor son 8 günüm 🙈 gideceğim hastane Ankara Bilkent şehir hastanesi ama illaki nöbetçi ebe hemşire vardır diye düşünüyorum 😬😬😬😬
Cicek_1 Asnb bide çoğu bayramda çalışmaktan nefret ediyor ya bu zamanda doğuma gelmiş diye söylenirler 😂😂😂😂
sehrikablan Bende sormuştum bayram haftası doğum yaparsak nasıl olur diye doğum bölümü sürekli açık ve doktor bulunuyor merak etmeyin denildi