ssa239688 ebrusko bugün benimde 11.günüm dün gece test yaptım iğnenin etkisi tamamen gitmiş silik bile çıkmadı
ssa239688 ebrusko daha hiç bişi yok canım ya değilim gibi hissediyorum normalde reglime 6 gün var daha ama Dr 14. Günde test yap dedi 2 gün daha bekleyip yapıcam bakalım
a_yse12 ebrusko inşallah Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin 🥰 2.asilamam tuttu belirti aşılama gününden beri hep şiddetli ağrı vardı