Kadriye_1 Merhaba arkadaşlar 7 aylık hamileyim kuzenimin düğünü ayakkabı almam gerekiyor çünkü hiçbir ayakkabım olmuyor ayaklarımda aşırı ödem var bnm gibi olan varmı ne tarz aykblr kullanıyrsnz paylasirsaniz sevinirim
Bernasnli Ben 24 haftalığım daha geçen cumartesi ince topukluyla parti yaptım umarım benimde şişmez. Şişerse diye ortopedik ayakkabı bulunduruyorum en ideali de o olur zaten