Ozy Nurgulll benim 141 cikdi simdi ikinci testi yapmak istiyolar ama korkuyorum zarari olur diye doktor zarari yok dedi aslinda
Damla26 kranGrkanDizdar benimde 145 çıktı 100 gr lik yükleme önerdi doktor size ne söyledi acaba biraz canim sıkıldi bu duruma
Nurgulll Damla26 gebelik şekeri tanısı koydu diyete başlattı her gün sabah öğle akşam aç ve tok kan şekerimi ölçülecek
Nurgulll kranGrkanDizdar daha çok şey var aslında uzak durmamız gereken havuç patates çekirdek üzüm daha neler neler
Nurgulll Ozy evet zararı yokmuş öyle diyo doktorlar hafif yürüyüş yaptığınızda açlık şekeriniz düşüyor benim öyle oldu diyet ve dikkat etmeyle düşüyor benim açlık sekerim 87 çıktı bugün
Tgcemre Benimde hamilelik şekerim coktı ve daha 10 haftalıgım korkuyorum herfun bakıyorum bugun tokluk şekerim 174 cıktı sadece corba ve dalata yedim korkuyorum cok Or yaptım bebeğimi kaybetmek cok korkuyom
Nurgulll Tgcemre bazı yazılar okuyorum hamileler icin açlık şekeri önemli diyo tabi ne kadar doğru bilinmez ama senin çok erken meydana çıkmış