Annesiiiii_ Kızlar iki gündür baş ağrısı halsizliğim var. Tansiyonumu ölçüyorum sürekli normal. Kanama vs de yok. Bu şekilde hastaneye giden oldu mu tansiyon normal olduğu için şimdilik gitmiyorum ama sizce gitmeli miyim ?
Hilalozkurt9 Annesiiiii_ benimde o zamanlar cok başım ağrıyodu zonkluyodu resmen her gün hiç geçmiyodu 20 haftadan sonra bir anda kesildi ağrısı
Annesiiiii_ Hilalozkurt9 Anladım canım. En az 2 buçuk litre içiyorum ama yarında geçmezse tahlil vericem sanırım teşekkür ederim 🌸